joi, 2 iunie 2016

De ce e importanta imaginea firmei?

Imaginea determina alegerea pe care o face clientul atunci cand caracteristicile unor produse apartinand unor producatori diferiti sunt asemanatoare. 
Astfel, cu cat produsele se aseamana mai mult, cu atat creste rolul imaginii, iar cand produsele sunt identice imaginea este  singurul factor determinant.
Pe masura ce firma se dezvolta, factorul imagine devine din ce in ce mai important in determinarea cererii produselor si in cresterea cotei de piata, devenind intr-un final un element valoros din patrimoniul firmei. 
Fiind mult influentata de asteptarile si perceptia consumatorilor, imaginea trebuie gestionata complex.
De asemeneat, depinzand de opinii sau atitudini ale clientilor, imaginea tine de resorturi uneori irationale astfel incat trebuie sa ai in vedere factorii emotionali care determina deciziile cumparatorilor, sa stimulezi, declansezi si generezi asocieri mentale pozitive cu afacerea ta, pe toate palierele de comunicare.

Firmele de succes au abilitati ridicate de marketing si isi construiesc imaginea nu atat pe calitatile lor intrinseci, cat pe imaginea lor pozitiva. Ele genereaza doua tipuri de mesaje:
a) mesaje rezultate din functionarea organizatiei si
b) mesaje emise deliberat de oamenii de comunicare sau marketing.

Despre mesajele organizatiei si impact

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu